söndag 18 april 2010

söndags frisyr ~a lá lockar

Idag har mamma och jag varit ute och handlat lite granna... Skulle köpa lite blommor till balkongen så vi åkte till Bauhaus men det var typ andra världskriget därinne så vi gick in på Ica Maxi och handla mat, sen så åkte vi till Hornbach å köpte blommor där istället. Efter det stannade vi till vid K-rauta och köpte krukor och sedan så drog vi till City Gross och gick till apoteket och handla lite andra saker som inte fanns på Maxi (fast jag gick in på Lindex medan mamma var på apoteket). Hittade jättesöta toppar och hår accessoarer men tänker avvakta och se om mamma kan hitta något billigare (och snyggare) i USA ...om hon nu kommer iväg vill säga, men jag har en känsla av att hon kommer att åka på onsdag *Hoppas*. =) Hur som helst, dagens frisyr blev lockigt (satt kvar från igår), ett diadem av två flätor (som jag gjort av mitt egna hår, inget riktigt diadem!) och för än gångs skull... ingen lugg! ;)                                 
          Bakifrån...           
 Sidan...
Ovanifrån...
 Framifrån! 

 ~dagens outfit bilder kommer senare ikväll! Nu ska jag käka middag, köttfärssås med spagetti, Puss!

2 kommentarer:

  1. Fin frisyr.. Jag är sugen på att sätta i extensions igen, men det är så jäkla jobbigt att hålla på me håret när man har en liten bebis så ja får se om ja väntar ist.

    SvaraRadera
  2. Hihi tack! ^_^
    Men fick inte du en sån där "clip-on" extensions i födelsedagspresent?? Kan du inte använda den så länge och sätta i riktiga senare?

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤