lördag 10 april 2010

Ändrade planer...

Festen börjar klockan 8, men nu så sa Maria (som jag trodde jag skulle åka dit med) att hon har en fotbollsmatch så hon kommer nog inte förrän vid 10! Så jag tänkte fråga Linnea om jag kunde komma lite tidigare (så det inte är lika läskigt :P ) men får inte tag på henne... och vet inte hennes adress heller (greeeat!) Så jag kommer nog vänta på Maria. Då kanske jag hinner lugna ner mig och få ner några cider till, haha XD Mamma var så gullig och kom in med lite chips och ett glass cider till mig när jag stod och gjorde mig i ordning ^_^ Men nu hoppas jag bara Maria hinner läsa mitt sms. Guuuuud vad kaos det blev!! JAG ÄR INTE MENAD FÖR DETTA! Bleh, känner hur huvudvärken börjar komma...dags för ipren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤