fredag 23 april 2010

Eclipse Official Trailer - HD


Den efterlängtade trailern av The Twilight Saga - Eclipse är äntligen ute! Den hade premiär på Oprah i dag och nu har den släppts på internet... och O-M-G vad den är bra!!!!! O_O Tror att Eclipse kommer bli den bästa av alla Twilight filmerna (Eclipse är ju min favorit av alla fyra böcker så har ju sett fram emot denna mest av alla =P) 
Klicka här för att titta på trailern! 

Den här gången måste jag få biljetter till smygpremiären! (Var på smygpremiären av Twilight och det var as-kul!) Alla är så uppjagade och spända och dessutom har man ju samma intresse ;) Tyvärr hann jag inte få tag på såna biljetter till New Moon (dom tog slut på ca10 min) så jag gick på premiärs-dagen istället. Inte lika kul. Alla "super-fans" gick ju på smygpremiären dagen innan och dom i våran biograf var så tråååkiga... Ingen som applådera när filmen startade eller tog slut, ingen som skrek/jublade när det var nån 'smexig' scen (haha) ;P Man vågade kanppt skratta för alla var så stela i biografen... Ja, vi skrek/applådera/jubla/grät/skratta/tjuvvissla på Twilight-smygvisningen. Vi hade K U L!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤