måndag 19 april 2010

Elmo's öron

God Morgon alla söta Idag börjar en ny vecka och vi börjar närma oss slutet på april. Är det bara jag som tycker att tiden flugit förbi? Kanske för att varje månad har jag haft något att se fram emot så då kan tiden ha gått snabbare för mig? Jaja strunt samma, bara skönt att tiden går fort... För om tiden går snabbare så kanske jag hittar min drömprins snabbare hihi ;)  Idag har jag inga speciella planer. Sitta på balkongen och mumsa på jordbuggar låter lockande. Mamma ringde iaf SAS idag och frågade om det fanns någon plats att åka till LA imorgon (istället för på onsdag) men det var småkfullt. Men dom sa att mamma kommer kunna åka på onsdag eftersom det är till USA. Åt det hållet är det ingen fara, det är över europa och andra hållet som är lite tveksamt. Så mamma kommer nästan helt säkert iväg på onsdag! Mamma badade hundarna idag så nu sitter dom å torkar i solen. Kommer ihåg min lilla Elmo's första bad. När vi hämtade honom var båda öronen nere...
 Efter sitt första bad åkte ena örat upp...
Efter sitt andra bad så åkte båda öronen upp...
SötnosMen nu efter ett par månader så har ena örat åkt ner igen :P
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤