onsdag 21 april 2010

Min baby!! O_O'

Idag fick Elmo sin första fästing ='( Såklart han får en bara för att mamma inte är hemma (som är den enda i familjen som kan plocka bort fästingar). Stackarn var så rädd när vi skulle ta bort den men det slutade med att Elmo ryckte till precis när pappa skulle ta bort fästingen så bara rumpan lossnade...Jag fick panik för jag trodde Elmo skulle dö av nån sjukdom eller nått men vi ringde mamma och frågade om hon visste hur man skulle göra för att få bort resten och hon sa att baken växer ut igen så vi ska bara vänta tills imorgon och hålla såret rent så länge. Thank God =) Om Elmo skulle dö vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Han är min lilla bebis och betyder allt för mig 
Har lagat middag till oss 3 som är kvar här i lilla Svedala. Falukorv och makaroner blide det. Mamma sms:a precis och sa att hon gick ombord på planet till Chicago. Vetefan hur hon gör när hon kommer till Chicago bara =S   Sista planet till LA går 20:15 från Chicago och mamma kommer definitivt inte hinna eftersom planet blev ca 2h försenat. Så hon kommer förmodligen få spendera natten på flygplatsen (guud stackars mamma, har hon inte straffats nog redan!?) och ta första möjliga flyg på morgonen. Hon ska iallafall ringa när hon kommer fram till Chicago (ca 4-5 på morgonen våran tid? =P ) Strax ska Magnus och jag ut på promenad med hundarna och sen så ska pappa och jag titta på lite avsnitt från Top Gear och senare ikväll blir det Lost.

1 kommentar:

❤ Sharing is Caring ❤