lördag 24 april 2010

Chokladbollar

Vaknade med huvudvärk i morse så pappa gav mig en jätteskön nackmassage! (Min rygg är lite 'sned' så därför går jag med ena axeln högre upp än den andra, vilket gör att det blir tryck i muskeln vid nacken = går upp till huvudet = svår huvudvärk). Därför har jag väldigt ofta (nästan varje dag i stort sett) ont i huvudet eller/och nacken/ryggen. Tog en migrän tablett och gick o lade mig igen så nu mår jag bättre! Pappa sa till mig för en stund sedan att han var så sugen på chokladbollar så han undrade om jag kunde baka det till honom. Nu är dom klara och står i kylskåpet och bara väntar på att få ätas upp. 

http://distans.lulea.se/elev/021/webbdesign/bilder/chokladbollar2.jpg













Nu ska jag lata mig framför datan en stund. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤