torsdag 22 april 2010

Slutet gott allting gott...

Ska jag vakna tidigt varje dag nu när mamma är borta?? Vaknade kl 8 imorse av att min lillebror kom in och sa hej då (han skulle till skolan). Så när jag ändå var vaken passade jag på att gå och se till Elmo's fästing -så att det inte svullnat upp elr nått- men allt såg bra ut.  =) Är i princip bara käken och ett ben kvar så mamma sa att kroppen växer ut igen om nån dag så det är bara att ta bort den då eller så stöter kroppen bort den själv (läste jag på en hemsida)
 
Hur som helst; passade på att ringa mamma och se till så att allting har gått bra. 
Eftersom planet från Oslo blev försenat hann hon inte med flyget till Los Angeles så hon bokade om biljetten så hon åker till Orange Country -där min syster bor- morgonen därpå istället. Just nu så övernattar hon på The Hilton! ;) (med tanten fortfarande efter sig....hon skulle visst också till LA).

Efter mycket om och men  (och några svärord och kanske) så har hon kommit iväg till USA iallafall. Skönt! Haha, slår vad om att det första mamma vill göra när hon kommer fram är att åka till Walmart (ÄLSKAR det stället!) Så jag klandrar henne inte om hon gör det =D Nä nu när jag vet att allting är lugnt ska jag försöka sova nån timme till. (Kunde inte somna igår för jag låg och funderade hur det gick för mamma och om Elmo låg nånstans i huset och blev jättesjuk...)  

P.s - tror det kommer bli dåligt med bilder (med bra kvalitet) den närmsta veckan. Mamma har tagit med sig kameran tror jag och vet inte var min kamera är nånstans. Jag tror att vi sålt den...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤