lördag 24 april 2010

Dagens Äventyr...

Ojojoj, idag har varit en lååång handlar-dag. 
Vaknade halv 10, åt frukost, lekte med hundarna i trädgården, dammsög (skönast att göra det när man är ensam i huset), gjorde mig i ordning, pappa kom hem från jobbet, slöa lite en stund vi två framför tv:n, hämtade upp Magnus från sin prao (en restaurang som heter ''Skutan'') och åkte till Media Markt. Där inne så hämtade vi ut bilder som min lillebror ska ha till ett skolprojekt och pappa tittade efter filmen "Upp". Slutade med att vi spenderade en och en halv timme där inne och åkte därifrån med 5 filmer; ''Harry Potter 6'', ''The Hurt Locker'', ''Upp'', ''Ocean Waves'' (en japansk anime-film gjord av Studio Gibli som bl.a skapade Sprited Away) och *Ice Age 3''. Alla på Blueray (utom min anime-film)... Efter det åkte vi till H&M (jag ville ju gå in och titta om dom hade dom där topparna som jag visade igår) men dom visade sig bara finns i katalogen... Typiskt! =( Så vi åkte vidare till City Gross och handlade mat och medan pappa gick in på apoteket fick jag gå in på Lindex istället, sa pappa hihi ;). Köpte 2 toppar.

Efter att vi handlat mat etc... så åkte vi hem. Fredagar = pizzakväll i våran familj så det blev pizza till middag. Mormor kom upp och åt med oss också. Sen så gick Magnus o jag på promenad med hundarna (Buster & Rocky fick prova på och gå utan koppel!) och när vi kom hem satte sig pappa o jag och tittade på Lost. Nu sover både pappa och Magnus och nu är det nog min tur att gå och lägga mig... Imorgon ska vi ut på 'äventyr' igen enligt pappa. Herregud inte en lugn stund med den gubben, haha ;P  

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤