onsdag 28 april 2010

Rör inte mina hundar ! >:(

En arbetskollega till pappa skulle komma förbi oss för att hämta upp våran gamla studsmatta (eftersom vi inte har använt den på typ...2-3 år?) och av någon anledning så fick hans barn (dotter, 3 år & son, 7 år) reda på att vi har hundar så dom ville följa med för att klappa dem. 

...Och herregud, jag har aldrig sett våra hundar varit så rädda O_o 
Killen sprang efter hundarna och nästan slängde sig över dom och satt och stirrade dem i ögonen (ser inte hundar det som ett hot?) och tryckte upp leksaker i ansiktet på dom fast dom inte ville leka så alla hundar försökte gömma sig bakom mig men då fick barnen för sig att hundarna ville bli jagade (vilket är ganska uppenbart att dom inte vill om dom kryper upp i knät på en -Elmo försökte till och med hoppa upp på min axeln- och gömmer sig mellan benen eller i ett hörn bakom något?) Och tjejen var så jobbig, hon ville klappa Rocky men när han inte stannade så tog hon tag i benen på honom och i svansen så när han väll vände sig för att nosa på henne så börjar hon nästan gråta och säger att han jagar henne och att han är läskig? Say W H A T ?? KLAPPA HONOM INTE DÅRÅ OM HAN NU ÄR SÅ LÄSKIG!? Sen så såg hon att jag lyfte upp Elmo (för han var så rädd för dom att han nästan kissa på sig -_-) så då skulle ju HON LYFTA upp honom... Jag hann typ inte ens säga något förrän hon redan plockat upp honom i framtassarna så han nästan faller huvudet först i golvet när han försöker ta sig loss, så jag tog honom ifrån henne. Då ville hon bära Buster istället (som väger ca 10 kg, och om du inte ens klarar av att lyfta en  liten valp på 2 kg så lycka till) så jag sa att han hade dålig rygg (vilket han har) och inte fick bli buren så hon lämnade honom ifred till slut... Då skulle hon lyfta upp Rocky och jag trodde fan jag skulle få damp. Sen så började båda skitungarna (le Gasp! Vad sa jag nu..?) jaga runt lilla Elmo i hela huset och kastade leksaker efter honom för dom ville han skulle leka så då plockade jag upp alla hundarna och satte dom i soffan och sa att dom var trötta och ville sova. Tur nog så skulle dom åka precis då, Thank God, så gick ut med hundarna på promenad så dom skulle bli glada igen =P   

RÖR INTE MINA HUNDAR!! Annars kommer jag slänga mig över er, kasta leksaker efter er och lyfta upp er i öronen och se hur kul ni tycker det är!! >:) hahaha *evil*   
Förlåt för utbrottet, men tycker verkligen inte om barn! (som ni kanske märker?) Klarar brar inte av att sitta och låtsas-le och låtsas att jag tycker det är kul att leka med dem. Blir bara irriterad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤