måndag 21 juni 2010

Testat ny frisyr

Har länge funderat på att färga underhåret mörktbrunt, men har inte vågat för om det inte skulle bli snyggt så kan man inte färga tillbaka det på ett tag (håret blir ju så slitet då). Men så kom jag på: Jag har ju ett paket med mörkbrunt löshår här hemma som bara ligger och dammar! Så jag klippte av en liten del, sydde på ett clip-on (ett hårspänne som man fäster på löshåret så man kan ta ur löshåret när man vill) och satte in den i håret. Voilá!
Jag tycker att det ser ganska snyggt ut, faktiskt! ^^ Kul att prova något nytt samt att det är så enkelt att sätta i och ta ur. Ska bli kul att testa hur det ser ut med lite mer mörkt löshår och utsläppt! Men det får bli en annan dag... (detta gjorde jag mest för att jag inte ska tänka på twilight-eventet idag som jag missar. Den har hållt på i ca 30 min nu... snyft) 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤