onsdag 2 juni 2010

Guess who??

Gissa vem som ska gå på förhandsvisningen av Eclipse den 29 Juni...?  

J A G !

Köpte biljetter precis i mitten. Bästa stället att sitta på + extra plats för fötterna =) 
SF Bio: Twilight Movie NightKommer nog behövas om man ska titta på bio i ca 6 timmar (jaa, först ser man Twilight och New moon sedan första visningen av Eclipse). Tror att Amanda och jag säkert kommer gå ut nån gång, för allvarligt talat, jag AVGUDAR Twilight men ingen orkar nog sitta inne i en biograf 6 timmar utan "paus"? Så bra för popcorn och läsk ingår även i biljetten så man slipper betala för det oxå (okej, 275 kr för 3 filmer och en popcorn+läsk/person tycker jag låter som en bra deal).

Har bara sovit i 2 timmar så nu när jag vet att jag har biljetter så kan jag sova sött ^_^
Godnatt igen (eller godmorgon, f*an vet jag) ;)   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤