måndag 7 juni 2010

Niornas Bal

Idag är det niornas bal i Kvarnbergskolan och eftersom min lillebror går i 9:an så ska även han gå på den. Guuuud, känns ju som om det var igår man gick på sin egen bal (ca 2,5 år sedan?) ^^ Min lillebror börjar växa upp. Helt sjukt! För mig kommer han alltid att vara liten... (även om han är typ 15 cm längre än mig) -__-'
I år så fick varje klass välja ett varsitt tema som dom ska ha vid sitt bord (vet inte om dom får göra detta varje år i Kvarnberga, jag gick inte där. Jag gick i Södertörns Friskola) och min lillebrors klass valde temat; Las Vegas
Magnus med sin Las Vegas kostym och låtsas cigarr ;) Haha, lite gangsta' känsla får man.

Här är jag och en utav mina närmsta vänner, Maria, på våran skolbal 2008.    
(min balklänning hänger fortfarande kvar längst inne i garderoben! ^^)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤