söndag 6 juni 2010

Prärievalp

Mamma och jag har lääänge gått och funderat på hur Elmo skulle se ut kortklippt och idag så tog vi oss i kragen, tog fram trimmern och klippte honom (eller jag gjorde det, mamma stod bredvid och hjälpte till). Hihi, första gången jag klippt en hund! (och första gången Elmo blivit klippt) Var ju inte så jättesvårt när man väll börjat. ^^ Mamma brukar annars alltid klippa våra hundar men nu så frågade hon om jag ville klippa honom (eftersom han är "min" hund) Han blev jättesöt, min lilla skrutt ❤ Han ser ut som en prärievalp nu! 

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du också vinner biljetter till hovet!
    Känner att detta kommer att bli en toppensommar!

    Elmo, sött namn på en översöt hund! :)

    SvaraRadera
  2. men guuuuuuud, vad söt hund! <33 vad är det för ras?

    SvaraRadera
  3. Hihi, tack så mycket! =D Han är en "gatublandning" mellan en Chiuauha, Tibetansk Spaniel och Malteser!

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤