tisdag 1 juni 2010

Juni månad

Idag har vi gått över i Juni månad och nu börjar verkligen sommar-känslorna komma igång! =) Har redan lyckats få en snygg bränna (även i ansiktet detta år!! *le gasp* Har aldrig lyckats blivit brun i ansiktet förut! Alltid brun kropp och likblekt ansikte *~happy*) -^▽^-

Idag ska jag vara barnvakt åt min systerdotter i några timmar. Josh måste jobba från kl 5-12 inatt, Madde och Micke (storebror) ska åka och hämta en soffa och ett soffbord och mamma och pappa jobbar så det blir bara lilla jag kvar. Men det går nog bra. Sätter på en film och ger henne lite popcorn så blir hon glad!  

Inatt/imorgon bitti (vet inte vilket tid) så släpps biljetterna till Twilight Movie Night (=man får se Twilight, New Moon och sedan allra första visningen av Eclipse i Sverige!) så jag kommer att vara vaken hela natten bara för att få tag på biljetter! Vågar inte sova, är rädd att jag missar sms:et som säger till när biljetterna släpps... Gick på förhandsvisningen av Twilight med mina gamla klasskamrater Madeleine, Amanda och Elsa. Kommer A L D R I G att glömma den kvällen/natten! Gemenskapen med alla Twihard-fans, (=super-duper-fans kan man säga) skratten, skriken, applåderna...guud, det var underbart! =D Skulle ha gått på förhandsvisningen av New Moon men SF's sida kraschade för att det var så många som skulle beställa biljetterna samtidigt (vi tjejer slår på hårt! XD) så man fastnade på en sida i kanske 20-30 min och när det väll började fungera igen så hade alla platser blivit tagna ='( Så jag och Amanda gick på premiären istället, men det var inte lika kul. Alla i publiken var så tråkiga så man vågade inte ens skratta åt skämten kändes det som. Alla var så stela... Så nu hoppas jag verkligen att jag får tag på två biljetter till detta event!

Apropå event, den 3 Juni kl 08:00 så släpps biljetterna till ett Twilight Event på Hovet. Kristen Stewart och Taylor Lautner (min hemliga tvilling =föda på exakt samma dag, samma år, hihi) kommer till Stockholm den 21 Juni för att promota Eclipse!! det kommer att bli frågestund, livemusik från New Moon soundtracket (förmodligen Lykke Li, hon är svensk, jättebra röst! Eller Paramore för dem håller en konsert i Sverige dagen innan så dom kanske stanar kvar en dag extra?) och ett exlusivt, aldrig förr visat klipp från Eclipse! Gud, skulle vara så underbart roligt att gå på detta men vet inte om jag har lust att stå utanför Sickla biograf hela natten? (Man måste hämta ut biljetterna där om man bor i Stockholm eftersom biljetterna är gratis så man kan inte beställa via internet/telefon). 

1 kommentar:

  1. Läste jag rätt så kan man ej beställa biljetter mellan 00.00 och 7.00 för då gör de om systemet (eller lägger upp nya biljetter) fattade inte riktigt så jag tippar på 7.00 imorrn bitti! men jobbigt och inte veta!

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤