fredag 18 juni 2010

Dröm

http://bellisima.se/images/2009/forever21pic_45786448.jpg
En sån underbar dröm jag hade inatt! Drömde att jag var i Los Angeles igen (har inte varit där på ett år tror jag?) och gick in i en Forever21 butik. Pappa var också där och sa att jag fick välja precis vad jag ville för han fick saker gratis därifrån genom sitt jobb (vilket jag knappast tror skulle kunna hända i verkligheten. Han jobbar ju på Försvaret och ansvarar för krigsflygplanen!) XD Hur som helst, jag gick där inne i affären och plockade på mig en massa snygga plagg  hur länge som helst. Jag gick till kassan för att hämta några påsar att lägga alla kläder i och när jag precis när jag skulle ta en... så vaknade jag och var hemma i kalla gråa, tråkiga Sverige igen =( Ibland är en del drömmar för bra för att vara sant... Blir väll kanske en ny beställning därifrån i september...

2 kommentarer:

❤ Sharing is Caring ❤