fredag 26 februari 2010

Man kan inte äga för mycket smink

...bara äga en för liten sminkväska ;)
K A O S ! ! !
 
 läppglans/läppstift/läppenna (ja, även de som är formade som glasspaket och juice-flaskor :P) me löve lippgloss <3
 
                           lösfransar
 
lite för många mascaror kanske...? Nää                           
 
 eyeliner, ögonskugga + borstar, ögonbrynsvax
 
Mina favvo-skuggor. Köpte dem när jag var i USA. Det bästa med dom är att man även kan använda dem som rouge och till läppglans. 
 
Bronzer, puder, rouge, foundation, concealer, solpuder och mina sminkborstar. 


Mina nagelkgrejor. Men orkar inte lägga upp fler kort nu så det får bli till en annan dag då jag har tråkigt XD
Voila ~ färdig! I verktygslådan (ja du läste rätt, verktygslådan! I was desperate!) ligger allt smink som jag inte brukar använda så ofta. I den gröna väskan har jag mascara och lösfransar i. I den svarta Hello Kitty väskan så har jag allt smink som jag använder varje dag (om jag ska nånstans vill säga. Om jag är hemma så sminkar jag mig inte). Och den lilla rosa brukar jag ha i handväskan. 

3 kommentarer:

  1. läskigt mycket smink oss xD mer saker än vad jag har i mitt rum hahaha xD

    SvaraRadera
  2. Du kan ju glömma att ja köper nå mer smink till dig när vi flyttar.. du har ju iof mascara så de räcker i 5år. Du vet att man kan slänga dom när dom e gamla va..??

    SvaraRadera
  3. det är lugnt, jag ber mamma köpa åt mig då haha! ;)
    Ja, jag vet att man kan slänga dem, men har inte haft dem länge och dom flesta är oöppnade.

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤