lördag 6 februari 2010

Då var det lörda' ja...

Ikväll kommer min storebror och hans flickvän över på middag, så mamma och jag åkte till Kungens Kurva och köpte  lite  mat. 
Det blir fläskfilégrytta med championsås och ris (mums! ^^ ) och till efterrätt blir det fruktsallad
Man måste ju va lite nyttig ibland ;) 
Ikväll till melodifestivalen blir det chips och dipp, popcorn (smörpopcorn! mycket viktigt) och godis, så det gäller ju att vara nyttig till middan XD Jag har ju den 'turen' att kunna svulla i mig hur mycket som helst utan att gå upp i vikt, så nu jäklar ska det käkas socker och fett, haha!! (fast vänta bara tills du ploppat ut mitt första barn, dååå kommer du att gå upp i vikt bara du tittar på mat, brukar mamma och pappa säga) 

...den dagen den sorgen ^_^ hehee
Våran fruktsallad består utav: melon, vindruvor, jordgubbar, annanas, apelsin, banan, kiwi och äpple. Mums! 
//Just a Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤