fredag 26 februari 2010

Buster ❤

Fick inte hålla på länge med smink-städandet. 
Buster kom in till mig och ville "hjälpa till" med sminket....och med att hjälpa till menar jag ställa till med total kaos. Han trodde att sminkborstarna var pinnar eller nått så han tog en sån och sprang iväg med den. När jag tog tillbaka den så smög han iväg och tog en foundationsvamp istället. När jag tog tillbaka den nästan icke existerande svampen -söndertuggad till 1000 bitar..- så gick han och tog min rosa Hello Kitty necessär. Gaaahh ! ( ̄O ̄) 

Fick en liten utskällning för att ha förstört min svamp 
och då tittade han såhär på mig...
  "Men jag är ju så liten och luddig. Jag är snääääll"
Kyaaa~ min lilla tjockis  ( ̄∀ ̄) ノ ❤ (Nu blir mamma sur för att jag kallade honom det...) Haha.

1 kommentar:

❤ Sharing is Caring ❤