söndag 28 februari 2010

Blonde once again :)

Nu på kvällen så har jag färgat den fula utväxten i mitt hår. (Mamma är så underbart duktig på detta! Hon är utbildad till frisör men hon valde att inte jobba som det senareeftersom hon ble så känslig mot alla kemikalier, så hon kan sina grejor) ;) Min riktiga hårfärg är den så underbart snygga råttfärgade varianten. Tycker det är så roligt att färga håret, för då ser man hur lång tid det tar för håret att växa ut igen! XD Vill att mitt hår ska bli lååååångt. Gärna midjelångt. :D Som Foki.


Var ju så smart att klippa av allt hår och göra en Posh för ungefär 2 år sedan.
Min riktiga hårlängd var till under brösten, så det var ju en jättekul idé att klippa av håret kort och lite annorlunda för en gångs skull! Var jättenöjd med det då och alla tyckte att jag passade i det jättebra, men med tiden så blev det lite tråkigt att bara ha samma frisyr varje dag. Var ju så kort så jag kunde ju inte sätta upp det i en tofs eller nånting. Så jag trivs mycket bättre i mitt långa hår. Älskar att styla och experimentera. Nej, tror jag kommer va långhårig ett bra tag framöver :)











<-- Jag i kort hår!
(när mitt hår är kort så blir det krulligt...)

1 kommentar:

  1. det vart ju väldigt snyggt passa dig väldigt bra :D puss

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤