fredag 12 februari 2010

18 ❤

Bilder från igår :)
Me❤
Tårtan med hjärtat gjorde min storebrors flickvån åt mig, och den med jordgubbar har jag gjort :)
 
Fick ett jättefint halsband! Har tittat efter ett sånt här ett bra tag och så fick jag en ^^
  
 
Rouge, nagellack, glitter eyeliner, lösfransar (fick en mascara och vanlig eyeliner men ska byta ut dem till nått annat)
 
Måste verkligen ha världens bästa storebrorsa! XD
 
På framsidan är det än bild av Jacob Black (Taylor Lautner) från Twilight filmerna, och på baksidan står det "Team Jacob" ❤ Hahaha, asgarva när jag fick den, passar ju mig prefekt ;) (Taylor fyllde 18 år igår också! Födda på precis samma dag, love it) 

Och så kom det ett paket från syster i USA till mig! O_o vad kan det innehålla?? *spännande*
joo, det innehöll...
Chocolate a lá Twilight ;)
  4-pack med nagel dekorationer
och en supersnygg klänning
Självklar så kan jag ju inte glömma kläderna från F21 som jag har beställt! kommer väll om ca 2-3 veckor...-_- typiskt.
och den bästa presenten utav alla (självklart tyckte jag om alla presenter, men denna var min favorit)
 
en ny mobil!!!! o(>__<)o Och så fick jag pengar utav mormor och farmor :)  (+ fått förhansbeställa New Moon: Bellas Box (3 disc utgåva) 

Tack så jättemycket allihopa för dom underbara presenterna och en supermysig kväll ❤ Älskar er! 

2 kommentarer:

  1. ditt bateri är nästan slut ju xD. har du bytt nr ?

    fin kläning passar mycket bra på din fina kropp ^^

    SvaraRadera
  2. men såklart batteriet är slut, första gången jag startade den XD nej, jag har samma nr :)

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤