fredag 5 februari 2010

Dances with wolves

God kväll! 

Har kurat ihop mig i soffan med familjen (med pizza och en stor påse godis i knät, såklart :P ) och tittar på Dances with Wolves
Fick nån "Extended Version" dvd (av en snäll jobbarkompis till min storebror - TACK, vem du nu är!) så den är nästan 4 timmar lång! XD 
Men det är okej att den är lång, för den är så otroligt bra
Har hört många säga att den är bra, men trodde inte att jag skulle tycka att den var så bra! ^^ ...och indiarnernas lååååånga hår!! O_O *avundsjuk* väldigt good-looking är dem också ;) 

Första halvan av filmen är avklarad (dvd #1) så ska snart starta dvd #2 och se dom sista två timmarna XD 
Mamma och lillebror har tagit en kvällsprommenad med hundarna (jag brukar egentligen gå med mamma, men är förkyld så hon tycker att jag ska hålla mig inomhus ^^ ) så vi ska fortsätta se den när dem kommer hem. 
Nu ska jag lata mig framför datan.

//Just a Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤