lördag 20 februari 2010

Har äntligen tagit tummen ur röven...

...och sökt jobb! ^_^ Är väldigt stolt över mig själv!
Har skjutit på det många veckor nu, men nu så tog jag mig i kragen och trippade ner till Lindex och lämnade in mitt CV. Hon lät väldigt intresserad och sa att det nog skulle passa bra att börja när dom butikerna börjar räkna alla sina varor (har glömt ordet för det... imentera/ementera/implementera? nånting). Så nu väntar jag bara på ett samtal :) 
Hoppas jag får ett jobb där. 

Så när vi (jag och mamma) ändå va inne på Lindex så passade jag på att byta tillbax en mascara och eyeliner som jag fick i födelsedagspresent till nått annat. 
Köpte en vit eyeliner istället (den förra var svart), en brons & guld färgad eyeliner, lösfransar och lösnaglar. Köpte även en topp därifrån. Tyckte bara att den såg så skön ut :)

Nu ska jag svulla godis och titta på Avatar ^_^
Puss så länge
//just a girl

3 kommentarer:

  1. tröjan var väldigt nice :D

    Har du laddat ner Avatar xD eller skulle du se den på Bio ?

    SvaraRadera
  2. har varit en bad girl och laddat ner den ;p

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤