torsdag 12 augusti 2010

My wardrobe is broke!!

Skulle lägga in några nytvättade kläder i garderoben och märkte att jag inte fick upp dörren på ena sidan (min garderob har skjutdörrar och är uppdelad i 2 delar; en där jag hänger klänningar och byxor och en där jag har underkläder och tröjor). Så öppnade andra dörren där klänningarna och det ska hänga och vad har hänt? Jo... 

Stångenjäveln har ju gått av på mitten så alla mina kläder som hängde där inne hade ramlat ihop i en enda stor hög...
...gone...and empty :/
dumma stång som inte kan hålla sig hel...
Alla mina klänningar & tunikor ligger nu i en stor och fin hög på min soffa...
Som tur är har jag snälla föräldrar som ska åka med mig till ikea imorgon så jag kan få en ny stång så jag kan hänga upp mina kläder igen. Kanske även ska köpa en klädeshållare (ord?) om det finns någon billig, så jag kan hänga upp resten av mina kläder som inte får plats i garderoben.

5 kommentarer:

  1. Nej, men gud vad tråkigt :(

    SvaraRadera
  2. fett synd :/
    hatar när mina kläder ligger i oordning. Förstår att du får damp x)

    SvaraRadera
  3. Kanske hängde för mycket kläder där inne? ;) lol jk jk

    SvaraRadera
  4. Haha, nejdå! ;)
    Man kan inte äga för mycket kläder, bara en för liten garderob.

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤