torsdag 25 mars 2010

My closet is starting to get full... :/

"Man kan inte äga för mycket smink, bara äga en för liten sminkväska" skrev jag i ett inlägg... men kan man äga för mycket kläder då? På senaste tiden så har min garderob bara blivit mindre och mindre känns det som... Varje gång jag försöker rensa i den så kommer jag bara med ursäkter till att inte stoppa undan/skänka bort/slänga bort dem XD 

Typ:
-men den här kan jag ju ha om jag ska till stranden! 
(jovisst, tjena att jag åker till en strand... Livrädd för vatten och sand som dyker upp på ställen man inte visste att man kunde få sand i, en vecka efter att man varit där) 
eller: 
-den här är ju perfekt om jag ska gå till gymmet nån gång!  
(hahahahaha XD jag? gymma?? hahaha, skojare där) 

Som ni kanske ser så är jag fantastisk på att rensa! ( ̄∀ ̄) ...


Koftor, tjocktröjor, myströjor, jackor etc...
Kjolar, shorts, leggings/tights (och ja, jag vet att jag stavat tights fel på bilden) och mina underkläder.
toppar, linnen etc...
 klänningar, tunikor, jeans och byxor...

Har fler kläder som inte får plats i garderoben, bl.a i Ikea lådan sedd på bilden, en stor plastlåda under min soffa (är en gästsäng och eftersom jag hade mest plats i mitt rum så fick den stå här inne och använder den som soffa eftersom tv:n är där) men glömde ta kort på den, samt en massa påsar nere i källaren. Men imorgon ska jag ta tummen ur baken och rensa på riktigt! Inga dumma ursäkter den här gången, ut med det gamla och in med det nya! 

Men kan man äga för mycket kläder? 
Nej, det är bara för lite utrymme ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤