måndag 22 mars 2010

New Moon

Är så lycklig nu, har fått se på min New Moon DVD som jag fick i förrgår (den är i blu-ray, och vi har bara en blu-ray spelare i vardagsrummet, och i min lillebrors rum).
Tv:n i vardagsrummet är ju konstant upptagen av pappa och hans jäkla skidåkning som aldrig verkar ta slut...

Men nu på kvällen så frågade pappa om jag ville se på New Moon för han skulle jobba lite granna, så jag tackade ju självklart ja ^_^ 
Fast det hela slutade med att både pappa och mamma satt och kollade på hela filmen med mig -och min lillebror kom t.o.m efter halva! Pappa och jag brukar titta på Vampire Diaries som går på 6:an, så han tänkte att han kunde testa New Moon också (fast varken mamma eller pappa har sett första filmen, så pappa satt och frågade en massa saker hela tiden) :P Fast det var ganska kul ändå att få svara på alla hans frågor! Kul att dom var lite nyfikna på ett utav mina största intressen. 

Frågade vad dom tyckte när filmen var slut och dom tyckte att den var helt ok. "Det finns sämre filmer och det finns bättre filmer. Den hamnar emellan. Tror inte att det är en film jag kommer se två gånger men det var kul att ha sett den, så nu kan man lägga den i högen." sa pappa. "Fast jag tycker Vampire Diaries är bättre". Haha :) 
Kan inte hålla med om det tyvärr, det bryter mot min religion: Twiligion. 

det du Madde! Nu har jag fått (nästan hela) familjen Jonsson in i min galna Twilight värld! XD Så titta på den ikväll med Josh när han har varit snäll och hyrt den, haha!
(fast det är fortfarande bara jag som är "obsessed" i Twilight). 

Men det är jag faktiskt glad för. 
Twilight är min egen grej :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤