söndag 28 mars 2010

Uppsala

Guuuuud, vad jag är trött! Det tar på mig att sitta och vara social en hel dag, haha.

Idag åkte vi som sagt till Uppsala, för att fira min farbrors fru, Lotta, som fyllde 50 år därför har jag ej kunnat uppdatera någonting. Det var väll helt OK därborta... 
Det som var jobbigt var att mina småkusiner (som är 6 och 12?  5 och 8 berätta min syster just) som ser upp till mig (vet inte varför) ville att jag skulle vara barnvakt åt dom i några dagar medan deras föräldrar är på arbetsaffärer och sånt... Och jag tål inte barn... förlåt men blir helt nipprig av barn. Vill bara skrika åt dem att lämna mig ifred. Skulle inte vara en så bra barnvakt, tror jag? Ursäkta om nån tar illa upp, men alla har väll nån gång vart i den åldern när man tycker att barn och bebisar bara är en "pain in the as"? Jag växer väll ur den nån gång, men just nu så vill jag bara att dom låter mig va... Dom vill även att jag ska komma och hälsa på och leka med dom. Jag klarar inte av det här!! XD

Jaja, här kommer i alla fall lite outfit bilder.
Skulle ta outfit bilder imorse innan vi åkte men jag hann inte, så det kommer nu istället!
  *Grå tunika - F21
* Svart kofta/jacka - Kapphal
*Leggings - F21

* Pärlarmband - Usa (Target tror jag?).
* Halsband - Födelsedagspresent från mamma och pappa

2 kommentarer:

  1. 6 och 12..?? haha. dom e väl typ 5 och 8 ? Och det är bäst för dig att du leker med Abbie iaf!!

    SvaraRadera
  2. Jaja, struntsamma. Spelar ingen roll vilken ålder, tycker inte om barn hur som helst XD

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤