måndag 22 mars 2010

Vardagsrummet är mitt idag ;)

Idag är jag ensam hemma! Mamma och pappa jobbar och Magnus är i skolan. Det betyder att jag kan titta på New Moon (igen!) utan att bli störd! ^_^ Nu när man har fått New Moon på DVD så vill man bara att Juni ska komma så man kan gå och se Eclipse (tredje filmen) på bio
Så spenderade morgonen med en lång avslappnande dusch (drömde en mardröm i natt så var helt svettig när jag vaknade) *snyft* :'(  Det var en sån där dröm där man vet att man drömmer och man försöker att öppna ögonen och vakna, men det går bara inte...usch. Tröstade mig själv med att äta en god frukost och titta på New Moon igen :P Till efterrätt så blide det en piggelin glass, var så länge sedan man åt en sån! Mums! 

Nu ska jag gå och torka håret! Puss så länge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤