onsdag 24 mars 2010

dålig updatering

...Sorry att jag inte uppdaterat nått idag... 

Mamma och jag har varit ute och gjort lite ärenden idag, och fick min jävla m-värk nu på kvällen samt migrän (tror jag håller på och bli förkyld, först var pappa det, sen blev mamma det och nu är det väll min tur) så nu är jag hög på amerikanska dunder piller som är omöjliga att svälja (dom är gigantiska, visar bild imorrn!)  och huvudvärkstabletter (som jag kom på efteråt att man kanske inte behöver äta om man tog dunder pillrena). Men jaja man blir ju bara extra trött av det bara isf... nu börjar det snurra i skallen och både nacken och magen värker så nu ska jag sova. Gud, vad vi kvinnor får gå igenom! Den som kom på mens borde straffas!!

Bilder och mer info om vad jag gjort idag kommer imorgon när jag mår bättre!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤