fredag 20 augusti 2010

Fredag

Idag har jag äntligen fixat nya hörlurar till min iPod, mina gamla gick nämligen sönder för tre dagar sedan  -var smart nog att välta en flaska Salubrin på dem- och har inte kunnat lyssna på min iPod sen dess... jag har ju en radio som är till för att spela upp sin iPod på men det är inte samma sak :/ och jag som alltid brukar lyssna på den innan jag somnar :( Vet inte varför, men har jättesvårt att somna annars. Vilka problem man har... Hursomhelst, nu är det fixat! Så nu ska jag lyssna på min iPod tills öronen blöder, haha. Har ätit pizza ikväll och för att vara extra onyttig ska jag svulla lite godis senare ;) Me Today:
Var ett tag sedan jag tog ett "dagens outfit"-bild

3 kommentarer:

  1. Jag fattar inte vrf du tjatar om att du hatar ditt hår, jag tycker det är jättesnyggt! :O Inte alls kort!

    SvaraRadera
  2. Haha, taack men det är bara för att jag är van vid att håret ska gå ner till midjan nästan och nu är det bara till brösten XP hehe..

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤