lördag 1 maj 2010

Presenter, presenter~!

Idag har mamman kommit hem igen, tillsammans med Madde, Abbie och Tuffen! =) Så härligt att få krama om mamma igen (även om det bara gått en och halv vecka) men det är ju bara rent fakta att mammor alltid ska vara där hos en ;) Det bästa av allt var ju att mamma hade två resväskor fulla med presenter till sig själv och oss i familjen! =D Blev en väldigt massa kläder för min del (man kan aldrig ha för mycket kläder, bara för liten garderob) Jätteglad!
 'Lite' kläder...
Mitt smink; Rouge, highlighter, läppstift, lip plumper, mascara, lösfransar, eyeliners och nya kammar.
Nya Twilight grejer till min samling! Två tröjor med Jacob Black (Taylor Lautner) på, en 3-disc special-utgåva av New Moon (har den svenska dvd:n men man får en extra dvd med en massa extra material på den amerikanska versionen, som inte finns med på den svenska). Tre bokmärken, serveter och ett kort med 1 av 300 unika 35mm film-bilder, tagna direkt från originalets filmsekvenser och återges av modern bild-och tryckteknik.  
Har börjat samla på en massa Hello Kitty grejer under den senaste tiden så mamma köpte även lite sånt till mig.
Som ni ser så har jag en del att hänga in i garderoben och lägga i sminkväskan/lådan etc... så nu sticker jag! wehooo~! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤