lördag 15 maj 2010

Hemma Igen

Kom hem för en stund sedan och guuuuuuuud, vad jag mår illa just nu! XD Har aldrig druckit så mycket som jag gjorde ikväll. (Jag brukar ju i vanliga fall inte dricka alkohol, inget som känns viktigt för mig precis och det mesta som jag druckit är bara två lättcider isf, ås min kropp är ju inte van vid sånt här). Men tjejerna bara fortsatte och fortsatte att hälla i mig sprit.. Vi drack först nån super-god drink (Smultron dryck och en flaska Vodka med skurna jordgubbar i. Mums! Tror jag drack mest av alla från den haha -bara för att den knappt smaka någon alkohol- Me like!) När alla tjejer hade kommit så drack vi päroncider, efter det så fick någon den 'underbara' idéen att vi skulle shotsa Vodka och jag blev pressad att va med =P Så jag drack typ 4 såna (var tvungen att blanda i lite Sprite på sista annars skulle jag nog ha spytt för det var så äckligt) för det efter det kom en champagne flaska fram (men det smakar bläh så jag blandade även där i en massa Sprite) och efter det så kom det fram vitt vin också...ojojoj. Jag var ju 'tvungen' att smaka på allt, så jag får väll skylla mig själv. (Fast egentligen är det alla andras fel, dom pressa mig! XD haha) 

Efter det så körde vi nån superkul kortlek där man skulle ta så många klunkar av sin drink som siffran på kortet sa så det blev lite cider där också, men sen fick jag nog och drack vatten. När spriten tog slut hemma hos Maria så ville resten av tjejerna åka hem till en annan tjej för att dricka mer sprit där och sedan åka in till stan till nån krog, men jag pallade inte (dessutom var en utav tjejerna 16 och en annan 17 så dom skulle ändå nog inte komma in). Men jag pallade inte mer alkohol och min rygg höll på att döda mig (har ju haft problem med ryggen i ett par veckor nu, känns ibland som jag inte ens kan andas) så jag drog hem. 

Tjejerna var super-snälla och trevliga så det var jättekul att komma ut lite! Träffar dem gärna igen! =) Linneas kompis har studentskiva den 25 maj och hon vill att jag ska följa med henne. Får se om jag följer med eller inte... Nu ska jag dricka många glas vatten och gå och lägga mig, haha. (tror förresten att jag mest mår dåligt för att jag gått och spänt mig och nu när jag är hemma så har det släppt)

En fråga: Går inte man upp i vikt utav alkohol? Det är ju det sista jag behöver... (vill gå ner 3-4 kg)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤