onsdag 12 maj 2010

Animation

Tittade in på Tumba Gymnasiums hemsida (min gamla gymnasieskola, skulle ha gått andra året just nu men jag tog ju ett sabbatsår). Bläddrade igenom Estetiska programmets sida (som jag gick -bild & animation) och såg att dom satt upp en egen sida med olika bilder/skulpturer/animationer gjorda av vissa elever. Och gissa vad? MIN ANIMATION FANNS MED! =D Hihi, kul jö att den finns uppe på internet ;) Dom enda personerna som jag känner igen på sidan är min gamla klasskompis Max, jag och sen en film som ena halvan av klassen jobbade på. (vi var uppdelade i två grupper). 

Klicka här för att se min film (bara 11 sekunder kort, men det är ca 80+ teckningar som jag fick göra för att den skulle bli klar!) DET ÄR SVÅRARE ÄN DET SER UT! (det är bara "ett varv" som jag gjorde sen upprepar videon sig så att det ska bli som en 'cykel'. Att det går om och om igen som en rörelse). Förstår ni?? XD det gör knappt jag, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤