torsdag 27 maj 2010

Chokladbomb

Nehe, så Anna Bergendahl gick inte vidare till finalen på lördag... stackars henne, vill inte va i hennes klänning just nu =/ Första gången Sverige inte har kommit till final, tror jag? Aja, jag tyckte i alla fall att hennes framträdande var utmärkt. Min favorit från Melodifestivalen var ju Sibel med sången Stop men hon kom ju inte ens vidare till svenska finalen (varför, fattar jag inte) så brydde mig inte så mycket om vem som vann (så länge det inte var den korta, tjocka gubben med den lilla gitaren och 3 gamla gubbar som 'bakgrundsdansare' eller Salem al Fakir -lilla Mr.'I'm all that'. Manboy med Eric och Kom med Timoteij var också favoriter hos mig.

Nu ska jag hoppa i mina mjuka Hello Kitty pyjamas-shorts och käka en stor glassbomb med maränger och en massa choklad i. Tjingeling så länge~!
 ...Mmm, glass
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤