måndag 24 maj 2010

Hår

Gaaaah~!!! Gud, vad jag avskyr mitt hår just nu!! Varför, varför fick jag den dumma iden och klippte håret kort  för 2 år sedan!?? Mitt hår var ju under brösten och så klippte jag det till hakan! Om jag sparat ut håret och inte klippt det så hade det säkert varit till midjan eller nått nu!! (Vilket jag vill! Älskar långt hår, älskar att styla håret etc..) Nu ska jag bara låta håret 'andas' lite grann någon vecka, sen så blir det fanimej långt igen som gäller. Kan ju inte göra ett dugg med mitt hår just nu. Bara en tofs typ, men det är inget kul att göra samma frisyr varje dag... Kan ju locka det men då blir det ÄNNU kortare X3 Haha, vilka problem jag har... 
Men vad tycker ni? Kort eller långt? 

 Jag, med kort hår (nytvättat & ostylat):
  Jag, med långt hår (stylat):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤