onsdag 5 maj 2010

Onsdag

Har tagit bort dom senaste 2 inläggen som handlade om att jag var irriterad på min systerdotter eftersom hon har gått upp två ggr mitt i natten och väckt mamma för att hon vill ha popcorn och klistermärken etc... Var mest bara arg för stunden och tyckte synd om mamma eftersom hon knappt fått sova dem senaste nätterna men när jag tänkte efter så kändes det så onödigt att ha kvar dem inläggen för jag vill inte starta något onödigt bråk, så har tagit bort dem nu. 

Idag har det inte hänt något speciellt. Mamma, Madde och Abbie åkte till affären för att handla mat och pappa är jobbet och Magnus är i skolan så det var bara jag hemma. Passade på att dammsuga och städa undan lite grann då. Har börjat läsa om den tredje boken i Twilight sagan; Eclipse för typ...6 gången? Filmen kommer ju ut den sista Juni (55 dagar!!) så man måste ju tagga upp sig lite grann inför premiären =D Läste att några lyckliga fans som vann en tävling hos 'Oprah' redan har fått se filmen. Inte alls avundsjuk?? 

Dagens Outfit!
Fram:                               Bak:
*Tunika - Forever21 Twist.
*Leggings - Wallmart.
*Hårspännen - Forever21.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤