söndag 23 maj 2010

a lá Halsfluss...

Har kliats väldigt mycket i halsen den senaste veckan så först trodde jag att jag bara hade ätit något som jag var allergisk mot. Men sen så för ca 3 dagar sedan så fick jag världens hostattacker med zero mellanrum så tillslut så får jag kramper i magen och nacken och svårt att andas eftersom jag hostat så mycket. Känns som man försöker hosta upp lungorna eller nått (sexigt, javisst!) Blev täppt i näsan också och nu imorse när jag vaknade så kändes det som att insidan av min hals var gjord utav sandpapper med en stor sten i. Kan inte svälja och kan definitivt inte prata! Låter som Gollum från Lord of the Rings! XD Guuud, varför, VARFÖR!? Är detta mitt straff för att jag för en gångs skull varit duktig och gått ut och solat varje dag!? För att jag faktiskt tänkt följa med Linnea nu på tisdag till en studentskiva, för en gångs skull?? F*ck this shit... ='(
Nu ska jag gå och trösta mig med glass... 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤