tisdag 22 mars 2011

Wedding dresses

Jag har ju nämnt tidigare i bloggen att min storebror ska gifta sig i sommar så jag har suttit och tittat på lite olika klänningar. Klänningarna som jag har tittat på finns att beställa via internet från ett företag som ligger i Kina, man skickar in en order med vilken klänning man vill ha samt mått och färg, så alla klänningar är specialgjorda. Jag är ganska säker på att jag vill ha en röd eller plommonfärgad klänning. Bruna ögon står ut mer med lila har jag hört och läst mycket om. Gaaah, det är så himla svårt att bestämma sig! Det finns en massa vackra klänningar att välja mellan men här är några favoriter som jag har. (Klicka för att se större bild!)
Föreställ er dom här klänningarna i rött eller plommonfärgat
Vilken tycker ni? Jag är mest förtjust i den första och den sista.

2 kommentarer:

❤ Sharing is Caring ❤