måndag 28 mars 2011

Måndag

Arbetspasset i söndags gick faktiskt bra! Det var mycket mer folk i lördags än i söndags. Men jag var helt slut när jag kom hem så råkade somna runt 8 och vaknade vid 10 av att mamma kom in och titta till mig. :) Jobbade idag också, 12-18 men imorgon och på onsdag är jag ledig. Tycker att jag varit så duktig den här veckan så jag köpte en liten present till mig själv innan jag gick hem från jobbet: ett guldhjärta. 
Har två stycken guldhjärtan som är en aning mindre än den jag köpte idag. Har fått ett hjärta som var min mammas och ett som var min mormors för länge sedan och jag har jämt på mig det halsbadet så nu kände jag att jag ville lägga till ett eget hjärta. Mamma har berättat för mig att hon hade ett halsband med en massa guldhjärtan på i olika storlekar när hon  var yngre, så jag tycker det vore kul att göra samma sak. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤