fredag 18 mars 2011

18 mars

Åkte till Huddinge Centrum för att träffa min kompis Amanda och för att köpa en biljett till hennes studentskiva.  (Jepp, lilla jag ska för en gångs skull gå ut och festa! Ojojoj... Ska gå med min kompis Maria så det kommer väll bli helt galet, haha, skoja bara Maria ;) Trodde vi skulle gå och sätta oss nånstans för att prata och ta en fika men när jag kom dit så sa hon att hon var sjuk och så hade hon en buss att passa för hon skulle hem till sin mamma så vi pratade i ca 5 min. Bra där, Amanda... (du kunde inte ha ringt och sagt det lite tidigare så hade vi kunnat träffats en annan dag?? :/ ) Som tur var så var mamma i närheten så hon kom och hämtade mig och på vägen hem köpte vi med oss hämtpizza till middag.
Dagens outfit: Linne - F.A.N.G. Jeans - Wallflower.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤