lördag 26 mars 2011

FY FAN

Ni fattar inte hur trött jag är just nu. Det är ju nån slags "special-helg" i Skärholmen så det är 20% i nästan alla affärer (men inte vi, Thank God) så det var precis som om det var julafton om igen. Sjukt mycket folk!! Hade tänkt att gå och titta på lite skor under lunchen men man kom ju för fan inte fram någonstans! Barn på rymmen med springande föräldrar efter sig hit, långsamma pensionärer dit, förvirrade turister där och en mega-stor barnvagn som måste stå mitt i gången här. Wheeuu~ Har jobbat 11:30 till stängning idag så är helt slut. Inte en lugn stund har det varit och när vi sa att vi skulle stänga så är det en tjej som frågar "varför?" . . . .för att Skärholmen STÄNGER NU, IDIOT!

Jag skulle egentligen jobba 12-17:30 imorgon men min chef frågade mig om jag kunde jobba öppning-stängning istället och vad ska man säga? Nää, jag vill inte jobba så länge. Så det kommer bli en lååång dag imorgon, 10:30-18:30. Och dessutom kommer vi bara vara 2 stycken. Hur fan hade hon tänkt sig att det skulle fungera?? Idag var vi 3 och det var ändå skitstressigt, hur ska vi klara oss bara två stycken när det är lönehelg, stor rea i hela Skärholmen med en massa ansiktsmålningar och skit + det är en söndag då alla är lediga? Hur ska jag klara av att stå själv i all stress ensam när min kollega går på lunch? Usch, mår dåligt bara jag tänker på imorgon, vill verkligen inte jobba då. :( Vill bara krypa under täcket och typ dö. 
Nej, nu måste jag tona ner det lite granna, era små svennebananer. Låter ju alldeles för positiv! Jaja, you can't be a Mr. Sunshine everyday...
Dagens outfit: Tunika från Charlotte Rousse och bas-leggings från F21. 

2 kommentarer:

  1. Åh nej jag glömde faktiskt bort det! Hade velat komma förbi :D senast jag var i Skärholmen gick jag in och leta efter dig men då va du inte där :(

    Jag mår jätte bra, hur mår du sötis :D? Vad kul att
    Micke ska gifta sig btw!!! Puss

    SvaraRadera
  2. Aww, typsikt :( kanske nästa gång ❤

    Det är helt OK med mig! :) Inget att klaga över. Hihi, jupp han och Linda gifter sig nu i Juni :)

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤