söndag 30 september 2012

Mission Viejo

Dagen innan mamma och jag reste tillbaka hem till sverige igen så åkte jag och Madde till Mission Viejo och åt lunch och handlade smink från MAC och Sephora. 

Kommer inte ihåg namnet på restaurangen som vi åt vid (tror det var Ruby's Dinner?) Det var iallafall dekorerat som en hamburgebar från 40-50 talet.
Istället för att ha vanliga menyer så såg deras mnyer ut som dagstidningar. Lite skojig grej. Det enda kruxet är att man inte får se några bilder på maten. (Jag vill gärna se hur maten jag beställer ser ut, haha).

Jag köpte två rouge från MAC. Melba och Style. (Fick Melba av Madde för ca 1 år sedan och det är det enda rouget som jag använt sedan dess! LOVE it.
 Påfyllnad till min MAC eyeshadow palette.
 Läppstift i en fin nude-färg med lite guld-shimmer i från Sephora.
Köpte även en "tattoo concealer" från Kat Von D. Och nej, det är inte en tatuering jag vill dölja ;) Vill inte gå in på för mycket detaljer -jag tycker inte om att prata om det, men jag har ett födelsemärke (smultronmärke heter det om jag kommer ihåg rätt) på ena sidan av låret som jag vill kunna dölja om jag har bikini eller shorts på mig. Får se om jag någinsin kommer våga lägga upp en bild på mig då man kan se märket i bloggen. Jag hatar att visa upp märket.. dels för att jag är rädd för hur andra ska reagera och dels för att jag skäms över märket. 

En mysig dag med storasyster! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤