måndag 24 september 2012

Shoot Me....

And the award for the "BIGGEST FUCKUP EVER" goes to:
ME!

Gissa vad jag har gjort? Jag har gått och tappat min plånbok!! Hur fan lyckades jag med det!?? Arrrgghhhh!!!!!

Jag har spärrat kortet i alla fall och ringt till de ställen där jag kan tänkas ha tappat den så om dom hittade den så skulle dom höra av sig imorgon. HOPPAS!!!

Tur att jag inte hade så mycket saker i plånboken iallafall. Mitt ID-kort, kontokort, och en 20-dollars sedel. Dessutom var det en plånbok som jag köpte för bara ca en vecka sedan. En jättefin svart DKNY plånbok! :(

Usch. Jag är mest besviken på mig själv just nu att jag kunde vara så slarvig och tappa den...

Update (25 sep): Min plånbok är återfunnen!! :) Josh ringde nyss och berätta att han hittat den i sin bil (den hade typ fastnat mellan dörren och där man fäster bältet). Åhh, jag är så glad!! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤