måndag 23 maj 2011

Tandläkarn

Hade en tid hos tandläkaren idag. Lagade två hål, buhu...:'( Och gissa hur länge jag satt i tandläkarstolen?? I nästan  3 timmar!! Vetefan vad dom gjorde men långsamt gick det iallafall. Min tandläkare var ju jättesnäll och gullig men lite snabbare takt hade hon gärna fått göra. Och oh my God, jag skulle få en bedövningsspruta men den funkade inte så då fick jag en till spruta men den funkade inte heller. Då fick jag en tredje spruta som var lite starkare och då funkade det. Inte kul :( Nu är min mun helt bedövad, högra sidan av mitt ansikte är helt mongo, tungan känns som ett bowlingklot och jag kan inte prata. Och jag har inte ätit frukost idag och kan inte äta förrän bedövningen släpper. 
Nu låter jag som värsta gnällkärringen men så blir jag när jag inte får äta! Nu är jag jättehungrig så nu ska jag gå och tycka synd om mig själv... TTYL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤