lördag 7 maj 2011

Lördag

Cha cha~! Kom hem från jobbet för några timmar sedan. Jobbade 13-16 men mamma skulle hämta mig och hon slutade inte förrän vid 17 så jag stannade kvar en timme extra på jobbet. Hade inte alls någon lust att gå omkring och fönstershoppa idag :/ Det var faktiskt väldigt lugnt idag. Mycket mer folk som kom till butiken igår. Hoppades att jag skulle lyckas sälja runt 20'000 idag också (det brukar alltid va kaos på helger) men jag fick nöja mig med ca 10'000 istället (9 876 kr för att vara exakt, haha) men det var kanske inte så dåligt ändå? 
Jag fick ett mail idag också att mitt paket från F21 har skickats iväg så den lär anlända hemma hos min syster antingen på måndag/tisdag :) Ett tag så trodde jag att den inte skulle hinna komma för det brukar ta ca 3 dagar bara men nu så har det gått en vecka, men det ordnade sig tillslut, wohoo! 
Har inte så mycket mer att berätta för tillfället. Grillar hamburgare till middag ikväll, mumma! Mamma ropade precis att maten är klar från köket så nu måste jag dra. Hej så länge! Klänning köpt i Los Angeles, i en affär som hette News Fashion.

1 kommentar:

❤ Sharing is Caring ❤