lördag 29 januari 2011

29 januari

Idag skulle jag ha jobbat men vaknade med världens migrän vilket resulterade med att jag fick springa upp ca 6-7 gånger på morgonen för att kräkas så det blev inget arbetspass för mig idag. Sov fram till 3 i eftermiddags och nu börjar jag känna mig lite bättre. Har mest legat i sängen och tittat på tv. Man tycker att det borde finnas något roligt att titta på en lördag-eftermiddag men nej nej. Slutade med att jag satt och tittade på Madicken som gick på tv och den var faktiskt väldigt mysig att titta på, haha! :) Var så länge sedan man såg en Astrid Lindgren-film. Nu ska jag äta hemmagjord pizza och titta på Dances with Wolves, har sett den förut men det är en så underbar film som jag aldrig tröttnar på Gårdagens outfit: Jeans - Edun. Bas-linne - Wet Seal. Topp - H&M. Har lärt mig att smycken kan få en simpel outfit att se så himla mycket bättre ut, så jag använde ett halsband som jag köpte i Spanien för några år sedan som accessoar. Tycker att den "lyser" upp outfiten på nått sätt. ^^
Köptes i en liten butik av en kille som satt och gjorde alla smycken för hand. Och han gjorde bara ett exemplar av varje smycke så dom är lite speciella. :)

5 kommentarer:

  1. Jättefin outfit! Och du har rätt, smycket gör verkligen det där "lilla extra"

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg tröja. Säljs de nu?

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! :D Köpte dom för en vecka sedan på H&M i skärholmen och då fanns det några kvar så du kan ju titta!

    SvaraRadera
  4. Bor inte i närheten tyvärr.... ;) Men kan ju hoppas att det finns i Västerås. Är det från dam-avdelningen och fanns fler färger...?

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤