lördag 3 juli 2010

kolakakor

kolakakorHörde på radion imorse att det skulle bli upp till 30 grader varmt ute idag så självklart slänger man på sig bikinin och springer ut och solar! Efter nån timme kom mamma och gjorde sällskap (fast hon slumrade till efter en kvart och jag lyssna på min iPod så det blev inte så mycket prat, haha) XD När klockan närmade sig halv 5 tyckte jag att jag solat nog för dagen och hoppade in i duschen. Efter att jag stigit ut och kände mig fräsch igen så blev jag sugen på att baka lite grann. Har inte gjort det på rätt länge nu. Slutade med att jag gjorde kolakakor, både enkelt och gott! Nu på kvällen så åkte mamma och jag och hämtade pizza och nu känner man sig väldigt svullo.... "Tur" att man hade migrän i torsdags och gick ner 3 kg efter att ha kräkts typ 6 gånger på 4 timmar! (Kul att gå ner i vikt, men hade gärna skippat att spy upp lungorna på köpet... ¬¬' ) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤