torsdag 18 oktober 2012

Get Ready For Fall

need  want a new jacket.

Varför blir det alltid samma sak varje år? Trots att man redan har köpt en jacka för hösten och/eller vintern så vill man ändå köpa en ny nästa år! 

...Eller är det bara jag som är så?

Forever 21

En snygg vinterjacka från Ellos - Adidas Outdoor. Vill ha!!
Fast jag har redan köpt en från H&M... (Den är snyggare i verkligheten). Provade den under en av mina lunchraster och det var den sista dom hade i min storlek så fick lite panik och köpte den. Prislappen sitter kvar för jag är fortfarande osäker på hur jag vill göra. Det ända jag inte gillar med jackan är att luvan sitter fast. Jag har en pälskrage (fake såklart!!!) som jag vill använda men det går inte när luvan och den förbannade pälsen sitter där! >:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

❤ Sharing is Caring ❤