tisdag 7 augusti 2012

Money's Slipping Through My Fingers

Juli blev en dyr månad för mig. (Men värt pengarna) 

#1 Uno
Los Angeles BOKAT!

I September åker jag och mami till LA och hälsar på storasyster och hennes familj. :)
Trevligt, trevligt! Hoppas dock att vädret blir bättre än förra gången. Vi hade ju några dagar med sol men det blev ju lite för mycket moln mot slutet... Jag ska komma tillbaka med en fet bränna när alla andra har blivit bleka igen lagom till hösten här i sverige. Mowhahaha *evil master plan in progess* >:) 

#2 Dos
Min laptop pajade!

Den är fortfarande i livet (men går knappt att använda). Muspekaren har lagt av och på något sätt så har skärmen blivit lös så bilden försvinner. Great. Tillslut så fick jag nog och har nu köpt mig en ny laptop för ett bra pris. (Premiär-skrivning på den! Wieee!) 

#3 Tres....?

.......Got nothin' more to say! 

1 kommentar:

❤ Sharing is Caring ❤