lördag 25 december 2010

My christmas gifts!

Eclispe DVD Box 3 disc
 Avatar - Collectors Edition (6 disc)
Mysigaste julkalendern "Trolltider". Älskade barndomsfilmerna "Den Otroliga Vandringen" 1&2. Och till min Hayao Miyazaki samling "Ponyo på klippan vid havet"
Två målarkit: ett med akryl och ett med vattenfärger.
En värmefilt
och en kamera + kameraväska :D
Plus så ska jag få beställa kläder från F21 och så fick jag lite pengar! Fast bästa julkappen fick mamma av pappa: En jättesöt, bärbar mini-dator! I rosa! :D

2 kommentarer:

  1. Vilka fina saker du fick! :) haha, speciellt din mamma ;) och inte alls dumt med en ny kamera!

    Jag har också den Twilight-boxen! (dock fick jag köpa den själv...) -_-' Fick du oxå Bellas Engagement ring?? :D

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja jag har så underbart snälla föräldrar & syskon! ^^

    Ja! Dock är den lite för stor för mig XD Fast det står på förpackningen "Age 14"... Hur stora fingrar har 14-åringar i USA egentligen?? ;)

    SvaraRadera

❤ Sharing is Caring ❤