tisdag 21 december 2010

I'm sick... :(

Blä, min lillebror har smittat mig med sin förkylning så nu har jag jätteont i halsen och det kliar och hostas hela tiden :( Inte kul när man står och säljer smycken. Apropå jobbet - idag jobbade jag 11 till 20:40! Gissa om jag är trött eller vad?? Ont i fötterna och ryggen har jag (och halsen) och känner mig som en zombie. Men nu ska jag sluta gnälla! Trots att dagen varit väldigt lång och stressig så är det en tröst att veta att man tjänat en tusenlapp idag! :) Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Jag är väldigt trött efter jobbet och pga min förkylning + så ska jag upp tidigt imorgon för att gå på ett litet 'morgon-möte' på jobbet. (= bjudas på pepparkakor och glögg och få köpa en valfri vara för 40%). Sen så jobbar jag 13-19 så får se om jag skriver något då. Puss & Kram!

2 kommentarer:

❤ Sharing is Caring ❤